السحر الاسود الجزء التالت

وجابو كل الدهب ناقص حاجات بسيطه ودخل محمد وهاني عند الظابط ودلوقت هم منتظرين المجرمينيحكو هن قتلو احمد ازاي
ولما دخل الاربعه 3 شباب وبنت
الظابط: ادخل يالا انت وهو يالا احكولي بقا كدا عملتو ايه
محمد بيبص كانت مفجاءه بالنسباله انو لقا مروه ضمن المتهمين
محمد: مروه انتي ال قتلتي احمد
مروه: احمد مين يا عم محمد
الظابط : ايه دا انت تعرفها ولا ايه
محمد: ايوه دي جارتي بس ازاي
الظابط: دي ال كانت رايحه تبيع الدهب اصبر بس كدا وروق وهنعرف كل حاجه
احكي يالا انت ايه ال حصل
المجرم: والله ياباشا البت دي قالتلنا ان صاحب المحل دا بياخد كل الدهب والفلوس معاه وهو مروح وفضلت تزن ع دمغنا اننا نسرقها منو
الظابط : وهي عرفت منين
المجرم : ياباشا شغاله ف محل ملابس قدامو بقالها زي اسبوعين كدا وكانت متبعاه
الظابط: كمل وبعد كدا
المجرم : احنا كان معانا توكتوك ورحنا ف المعاد ال هي قالت عليه لقينا واحد طالع ومعاه شنطه جينا نشد الشنطه فضل ماسكها شدينا معانا فضل يقاوم رمضان سد نفسو كدا ب قماشه لحد الواد ما فرفر ف ايدينا بس مكنش قصدنا نقتلو
الظابط : رمضان مين
المجرم: رمضان دا ياباشا
الظابط: ازيك يارمضان
رمضان: تمام ياباشا
الظابط : ايه يا رمضان عملتو كدا
رمضان : بصراحه ياباشا هي الشيطانه داهيه ال وزتنا وطلعتها ف دمغنا
الظابط: بعد ما خنقتو يا رمضان عملتو ايه
رمضان : كتفناه ورميناه ف البحر ياباشا
الظابط : طب ليه يا رمضان
رمضان: مش لاقين ناكل يا باشا كل حاجه غاليه ومش لاقين فاوس ولا شغل نعمل ايه يعني
الظابط: وانت مين بقا
انا محروس يا باشا انا كنت سايق التوكتوك بس لا ضربت ولا سرقت معملتش حاجه والله ياباشا
الظابط : اممممم طيب يا محروس
انتي بقا زعيمة العصابه يااا قولتي اسمك ايه
مروه يا فندم
الظابط : علي صوتك يابت مش سامع
مروه: مروه يافندم
الظابط : ليه كدا يا مروه دا حتي جارك وابن حتتك وزي اخوكي ليه تعملي كدا
مروه : والله ما اعرف ان احمد هو ال بياخد الدهب انا ال اعرفو ان عمي هاني ال بيخدو
هاني: وعاوزاهم يقتلوني يابنت الكلب
الظابط: بعد اذنك متتكلمش وانا بتكلم
ليه كدا يامروه
مروه : هقولك ليه ياباشا انا واحده اخويا مات وابويا مات مافيش غير انا ووالدتي
والدتي ست كبيره متقدرش تشتغل انا طلعت من الكليه بتعتي عشان اصرف ع البيت بعد ما دوخت ع شغل ملقتش غير محل ملابس ومرتب 300جنيه ف الشهر عشان لسه مبتدءا قولت حلو ورضيت
ال 300 جنيه دول ل مؤخزه ياباشا مكفوش اول 5 ايام ف الشهر فطار وغدا وعشا
عرفت بقا يا باشا انا عملت كدا ليه والله ما اعرف انو احمد
الظابط: لا اتآثرت يابت بالكلمتين دول تصدقي كلتي عقلي بيهم
خدهم ع الحجز يا بني لحد ما نعرضهم ع النيابه
اظن كدا يا حج محمد وياحج هاني احنا عملنا ال علينا والبقاء لله انشاءالله ربنا مش هيسيب حق احمد دا يروح كدا
تقدرو تضفدلو انتو واي اخبار جديده هكلمكو
محمد وهاني : شكرا يافندم ع مجهودك سلام عليكم
الباب خبط
هند: مين برا
محمد: انا افتحي الباب
هند: مالك في ايه يامحمد
محمد: هاتيلي مايه بسكر عندي هبوط مش قادر هموت
هند : في ايه مالك
الباب خبط:
هند: مين
نعيمه: انا نعيمه
هند: تعالي اتفضلي ادخلي
محمد: اطلعي برا من هنا ياست انتي اطلعي برا البيت مشوفش وشك هنا تاني يالا
برا
نعيمه : فيه ايه
محمد: برااااا
هند: معلش يا نعيمه هو جاي متعصب بس مش عارفه مالو اطلعي دوقت وانا هبقا اجيلك
نعيمه: حاضر يا هند
هند: مالك يا محمد في ايه
محمد: عارفه مين السبب ف قتل ابنك
هند: مين
محمد: مروه بنت الوليه دي هي السبب هي ال رزتهم انهم يقتلوه عشان ياخدو منو الدهب
علاقتنا من انهردا تتقطع بالناس دي
هند: ماشي يا محمد خلاص هدي نفسك الله يرحمو ربنا مش هيسيب حقو ابدا لانو مظلوم
محمد: الله ع الظالم والمفتري شغلي قراءن ف البيت انتي فصلاه ليه
هند: حاضر
مجرد ما القراءان اشتغل
مريم: اييييييي اااااااااااااه ايييببببب ااااااه بداءت ترتعش وجسمها يضم ع بعضو وصوبعها تعمل حركات غريبه لا اراديه وفجاءه طلعت وهي ف حاله صعبه جدا مسكت الراديو هبدتو ف الارض وقعدة مربعه كدا تبص ل ابوها وامها وتضحك هههههننننننههههه وشويه وتعيط
محمد: انتي يابت كسرتي البتاع دا ليه
مريم: انا مكسرتش حاجه ههههه
محمد: انتي بتضحكي
مريم : انا مضحكتش
محمد: هند انا هاخد البت دي دوقت.واروح بيها لدكتور نفساني
هند: ماشي يا محمد
محمد: ادخلي غيري هدومك يا مريم
مريم: حاضر يابابا
مريم: انا غيرت اهو يابابا احنا رايحين فين
محمد : عند واحد صاحبي ياحببتي
ومحممد خد مريم وراح للدكتور
شمس: ياماما ياماما
هند : نعم في ايه يابت
شمس: مريم طول الليل تكلم مع نفسها ‘بتعمل حركات غريبه كدا وساعات بتتكلم بصوت راجل وبترفع رجليها عند دمغها معرفش ازاي ورحت عشان اشوفها بصتلي وبرقتلي اووووي انا بقيت بخاف منها يا ماما وامارح حسيت بحركه ف الاوضه والله واحنا نايمين وكان في كاجه سودا تحت سرير مريم
هند: بس يابت اختك تعبانه وابوكي خدها وراح للدكتور
محمد: السلام عليكم
الممرض : عليكم السلام
محمد: الدكتور نادر موجود
الممرض : ايوه اقوله مين حضرتك
محمد: قولو بس الاستاذ محمد بتاع الجامعه
الممرض : ثانيه واحده
محمد: اتفضل
بعد ما عدا 3 دقايق
الممرض : اتفضل يا فنندم اتفضل
دخل محمد
حبيبي يادكتور نادر
الدكتور نادر: ايه يا عم الغيبه الطويله دي احنا مش بنشوفك الا لو فيه حاجه متجيش مره كدا تقعد معانا
محمد: الشغل والله بقا والبيت انت فاهم بقا
نادر: امال مين الاموره
محمد: دي بنتي مريم
نارد: اهلا ازيك ياقمر
مريم: ازيك يا عمو
محمد خد نادر ف جنب كدا وقالو
بص يا نادر البنت دي من يوم وفاة اخوها متآثره شوف كدا مالها
نادر : حاضر
نادر : تعالي يا مريم عاوز
مريم : نعم
نادر : نامي هنا
مريم : حاضر
وبعد نقاش طويل وفحوصات
نادر: بنتك زي الفل ياعم دي بس بتدلع عليكو
محمد:يعني مش فيها اي حاجه
نادر : خااااالص دي احسن مني ومنك
محمد: ياالا يا مريم بينا بقا عشان نروح
وبعد ما روحو
هند: ايه عامله ايه
محمد: الدكتور قالي انها تمام مافيهاش اي حاجه
هند: نعيمه جات هنا وفضلت تعيط وتقول بنتي ملهاش دعوه ومعملتش حاجه هيبقا ابني وبنتي يا مفترين وكلام تاني كدا
محمد : سيبك منها متتكلميش معاها خالص
وحضري نفسك عشان هنروح انهردا بالليل عند رشاد اخويا عشان عاوزني وهاخدك معايا
هند: ماشي هدخل بقا اكوي الهدوم عشان نبقا جاهزين
وفعلا جات قبل العشا بشوبه لبسو وخارجين
شمس: انتو رايحين فين
هند: عند عمك
شمس خدوني معاكو انا مش هقعد مع مريم لوحدي
محمد: وطي صوتك يابت وبعدين مريم ما فيهاش حاجه
شمس: عشاااان خاطري يابابا
محمد: انا قولت لا يعني لا
ومشو وقفلو الباب بالمفتاح من برا عشان محدش يدخل للبنات ومشو الاب والام
شمس قاعده بتتفرح ع التلفزيون ومريم قاعده ف الاوضه جوه
شمس: يووه التلفزيون دا كلو ممل ممل ممل سمعت صوت ف الحما راحت صوت مايه رغرغة مايه وصوت حاجه بتقول مريم مرييييييييم مريييييم شمس عملت نفسها نايمه لقت مريم طالعه من الوضه عامله رقبتها ع جنب كدا وماشيه ف خطوه مستقيمه ما ببتحركش ولا يمين ولا شمال ودخلت الحمام راحت وراها براحه بتبص عليها لقتها حاطه دمغها عند قاعدة الحمام وصوت بيقو انتي ل مايمون السحابي وليست ل نائير انتي لي لي وايد طلعت من قعدة الحمام لفت ع رقبت مريم وبداء جسم بشع جدا بطلع من قعدة الحمام
شمس مش مصدقه ال هي شيفاه لكن لقت خيالاسمر ماشي ع الارض هو تحت البلاط بس واضح جدا دخل هو كمان الحمام وقال انها ل نائير وبدئو الاتنين ف الكلام واصوات غلظه وبدائت مريم تنام ف ارضية الحمام وجسمها ف حالاة تشنجات وبدائت تتكلم بنفس الصوت الغليظ الشحيح ابعدو عني وتردد الكلمات الغريبه اشين اشون اشار اشين اشون اشار بصوت مرعب جدا شمس طلعت جري جابت التليفون واتصلت ع ابوها وبداء يسمع فعلا اصوات غريبه
شمس: تعالا يابابا انا مستخبيه ف المطبخ ف حاجات هتموت مريم والصوت واضح ف التليفون محمد نزل جري
هند: رايح فين
محمد: خليكي بس انتي هنا وراح بسرعه ع البيت فتح الباب الاصوات اختفت ولقا مريم نايمه ف الحمام عندها حالات تشنجات غريبه وقاعده بشد ضوفرها بسننها تقلعها من مكنه وقامت جري ع المطبخ مسكت كيس ملح فضلت تاكل فيه ف نفس الدقيقه محمد رن علي شيخ الجامع جالو
وجاب معاه اتنين كمان وبدائو يقرو عليها لكن كل ما بيقرو بيلاقو جسمها بيولع بطلو قرايه
الشيخ استاذ محمد الحل معاها مش القراءه عليهاعشان مش يحرقوها
محمد هم مين وايه الحل
الشيخ...................
يا تري ايه الحل
وياتري هيعرفو ان نعيمه السبب
وياتري ماجد اختفي فين
هنعرف الحلقه الجايه وهي الاخيره
اتصل بالشيخ بتاع الجامع والشيخ جاب معاه واحد
وبدائو يقرو عليها القراءن لقو ان جسمها بيحصل فيه لسعات
الشيخ: الله لا اله الا هو الحي القيوم
مريم: ااااااااااااه ويحصل لسعات لسعات وبداءت ب احتراق
الشيخ: اعوذب الله اعوذب الله
وقفل عليها الاوضه وطلع
محمد : خير ياشيخ في ايه
الشيخ: بص يا اخ محمد بنتك معمولها سحر اسمو السحر الاسود وهذا السحر لا يضيع الا ازا وجدناه
محمد: طب هنلاقي السحر دا ازاي
الشيخ: حاليا لا استطيع ان افيدك لان حالتها صعبه وعليها جان اقوياء ومن عشائر قويه جدا اذا سمعو القراءن يبدئو ف حرق جسدها فلا تجعلوها تسمع صوت القراءن نهائي الا عندما اتي لكم غدا ومعي شيوخ لهذه الاعراض
محمد: خلاص ياشيخ بكرا انا منتظرك
الشيخ :لو مجتش بكرا هيبقا بعد بكرا بالكتير
محمد : ماشي يا شيخ بس ما تنسنيش امانه عليك
الشيخ: السلام عليكم
محمد: عليكم السلام
الشيخ مشا
التليفون رن
هند : الو
محمد: ايوه ياهند
هند: انت روحت فين وسبتني
محمد: بصي عشان الوقت اتآخر خليكي عندك الليله والصبح انا هاجي اخدك
هند: طب فيه ايه طيب
محمد: بكرا هحكيلك كل حاجه
هند: ماشي سلام
محمد: سلام
محمد: خدي ياشمس تعالي
شمس: نعم يابابا
محمد : فين مفتاح الاوضه دي
شمس: جوه الاوضه
محمد: طيب خليكي انتي هنا
وراح يجيب المفتاح دخل لقا مريم قاعده ف ركن الاوضه وشعرها نازل ع وشها كدا راح يجيب المفتاح ولقاها بتتنفس بنفس عالي وبتقولو بصوت طخين اوووي وشحييح
مريم: بتعمل ايه يا محمد
محمد: جسمو ارتعش من الخوف لا لا مش بعمل حاجه وخد المفتاح كدا براحه
مريم: هموتهالك يا محمد هموتها
محمد: انت مين وعاوز ايه مننا
مريم : انا انا انا وراح ناطط ع محمد محمد طلع يجري وراح قافل الباب بالمفتاح من برا
مريم: افتح الباب افتح الباب ولقا دم معدي من تحت الباب بص من عين الباب يشوف مصدر الدم دا ايه لقا مريم بتبصلو من جو وبتبتسم ابتستسامه مرعبه جدا
مريم: افتتتتح الباب يا محمد افتح الباااااااب
وتخبط بطريقه عفويه بشعه وبتعمل اصواااات غرييييبه حدا ومررررعبه
شمس: انا خااايفه يابابا
محمد: لا يا حببتي متخافيش تعالي
وراح داخل الاوضه بتعتو وقافل الباب بالمفتاح بردو
شمس: هي مريم مالها يابابا
محمد: تعبانه يابنتي تعبانه
شمس : دا فيه ايد طلعة من قعدة الحمام وكان فيه حد بيتكلم جواها وصوت مندمج مع المايه بيعمل زي رغرغه كدا
انا مش داخله الحمام تاني يابابا دا فيه عفاريت
محمد : لا يابنتي ما فيش عفاريت ولا حاجه متخافيش
مريم: بتعمل اصوووات غريبه ف الاوضه
محمد: نامي ياشمس انتي متخافيش ياحببتي انا جنبك
شمس عنيها بدائت تروح ف النوم
محمد فضل صاحي طووووول الليل لحد الساعه ما جات 6 بالظبط ونام وهو مش داري بنفسه ولما صحا صحا من النوم الساعه 10 لسه دايخ مفقش بس فاق لما ملقاش شمس جنبي
محمد: شمس شمس
شمس
شمس: نعم يابابا
محمد: كنتي فين حضتيني عليكي
شمس: كنت بشرب
محمد : وفتحتي ازاي
شمس: المفتاح كان جنبك وانا اخدتو فتحت
محمد: ومخفتيش
شمس: لا الصوت سكت خاالص
محمد: طيب ادينين التليفون دا هرن ع امك عشان اشوفها كدا اروح اجبها ولا
شمس: اتفض يابابا
محمد: ايه دا
شمس":مالك يابابا
محمد:الظابط رن ‘‘عليا اربع مرات
محمد
رن ع الظابط
الظابط: الو ايه ياعم فينك
محمد : معلش ياباشا والله كنت نايم ايه عامل ايه حضرتك
الظابط: تمام والله وانت عامل ايه
محمد: تمام والله خير في حاجه
الظابط : جايبلك خبر حلو
محمد: ياريت والله الا الواحد بقالو فتره كلها اخبار زي الزفت
الظابط: المتهمين بعد اعترافهم
النيابه رحلتهم حكم عالطول من غير استمرار والجلسه انهردا الساعه 2
محمد:شكرا ع تعبك يافندم والله معانا
الظابط: لا وتعب ولا حاجه ياجح محمد دا واجبي
محمد لبس هدومه وراح يشوف مريم لقاها نايمه سابها نايمه مرضاش يقلقها ويصحيها وقفل باب الشقه بالمفتاح وخد شمس وهو نازل لقا نعيمه طالعه
نعيمه: مالك ياحج محمد
نازل بسرعه كدا ليه
محمد: مردش عليها
نعيمه،: طب جلسة مروه انهردا وقومتلها محامي كويس وهتطلع براءه انشاءالله
محمد: حسبنا الله ونعم الوكيل
محمد: الو
هند: ايه يا حج انت فين
محمد: انا جايلك البسي وجهزي نفسك عشان هنطلع ع المحكمه
هند: ليه
محمد : جلسة المجرمين انهردا
هند: بجد والله فرحتني انا هلبس اهو
محمد : ماشي سلام
وركب تاكسي وراح ل هند
محمد: خلصتي ولا ايه التاكس واقف برا
هند:ايوه خلصت انا جايه اهو
وراحو ع المحكمه
نعيمه: ازيكو
محمد: مشي يا هند متروديش ع حد
نعيمه: هو انا ال قاتلتة انتو بتعملوني كدا والمحامي قالي بنتك براءه انشاءالله
محمد:مشي يا هند انتي وقفتي ليه
هند: نعيمه صعبانه عليه والله يا محمد
صح هي مريم فين وايه ال حصل
محمد: بعد ما نروح هحكيلك ودا وقته
وقعدو ف قاعة المحكمه
وبدائت القاعه تمتلئ بالناس اهالي المحبوسين 3 رجاله ومروه
القاضي دخل كله قام وقف وبعدين قعدو
الحاجب : قضيه رقم 1 جنيات
قتل
القاضي: مسك الاوراق وفضل يقرا فيها
وقال الدفاع يتفضل
وما فيش غير محامي واحد مع مروه
المحامي: ان موكلتي والخ الخ الخ الخ كلام كتير بيلف ويدور
القاضي: بص يا استاذ القضيه مش محتاجه محامي ولا دفاع دول موقعين ع اقوالهم ال هم مرتكبين الجريمه
القاضي : وبعد الاطلاع ع اوراق القضيه وسماع الدفاع حكمة المحكمه حضوريا علي المتهم الاول
هاني محمد فضل
والمتهم الثاني
رمضان يحي الكومي
بإحالة اوراقهم الي المفتي
وعلي المتهم
صبري محمد ذكي
وعلي
مروه يوسف رشاد
بالسجن المشدد لمدة 15 سنه ورفعة الجلسه
نعيمه: 15 سنه لا ياباشا لا ياباشا انا معنديش غيرها هضيع بقيت عمرها ف السجن لا والنبي ياباشا خدني انا مكانها يابنتي
نعيمه : قربت من القفص لا يابنتي لا هتطلعي
مروه: معلش يا اما انا والله عملت كل دا عشان متقوليش ان راجل البيت مات ومين هيصرف علينا عملت كدا عشان نعيش مستورين انا وانتي معلش يا اما
نعيمه: ااااااااااااااااااه اااااااه يابنتي
محمد : حكم فعلا عادل عشان كل واحد ياخد جزاءه
نعيمه وصلت عند باب المحكمه ووقعت ع الارض
محمد: خدها وطلع بيها ع المستشفي
محمد: روحي انتي يا هند وانا هبقا اجي وراكو
وداها المستشفي
وكان عندها صدمه عصبيه
وفاقت
نعيمه: ههنننههههه انا فين فين بنتي فين مروه فين رامي انا لوحد
محمد: معلش يا نعيمه : يمكن خير
نعيمه : انتو السبب انتو السبب
محمد روح بعد ما اطمن ان نعيمه فاقت
ولما روح لقا 3 شيوخ قاعدين عندو ف البيت
محمد: السلام عليكم
الشيخ: عليكم السلام
محمد: تعالا ياشيخ وفتح ع مريم
مريم : فيه ايه يابابا
الشيخ : لا يابنتي ما فيش حاجه
وبدئو يقرو قراءن عليها بردو
مريم: اااااه اااااه الصوت بداء يتغير
مريم :ههههه هموتها هموتها
الشيخ : انت مين
مريم: مايمون ملك عشائر الراجوس هولع فيها
الشيخ : بداء يقرا تاني
مريم: بتعمل حركات غريبه بجسمها وبدائت فعلا كل شويه حرق يبان
ههههههععععهههههههههههههههههههههههههههه
ضحك هز الاوضه كلها
الشيخ فيه ايه
نائير : انا نائير ملك عشيرة الزاقان وبدائت الاوضه يظهر فيه حريق وبينتشر ف الاوضه من مكان ل مكان
الشيوخ طلعو برا كلهم
محمد: فيه ايه ياشيخ
الشيخ: الاتنين ال عليها ملوك
لازم نلاقي السحر احنا حتي مش عارفين نكلم معاهم والشيوخ طلعو برا
رشاد: دخل جري في ايه يامحمد الناس دي كانت بتعمل ايه عندك
محمد : الامر كذا كذا كذا
هند: ياالهوووي
رشاد: بص يا خويا فيه واحد بس ال ممكن يساعدنا
محمد: هو مين دا
رشاد :تعالا معايا
وكانت المفجاءه ان الراجل ال هم راحولو دا زرنوخ
محمد: ايه المكان دا يا رشاد انت جايبني الطرب ليه
رشاد: تعالا بس
ودخلو
رشاد: ازيك يا شيخ زرنوخ
زرنوخ: اهلا بيكم اهلا
احكي مالك وعندك ايه
محمد : الامر كذا كذا كذا
زرنوخ : ههههههههههه مريم بنت محمد
حلك عندي بس تمنو غاااالي
محمد :ال انت عاوزو كلو هتخدو
زرنوخ: روح ل نعيمه
محمد: نعيمه مين ياشيخ
زرنوخ : نعيمه ال انتو قتلتو ابنها وحرقتو قلبها ع بنتها
محمد: ونعيمه ايه دخلها ف الموضوع دا
زرنوخ: روح ويمكن ترجعلي تاني
محمد: انا مش فاهم حاجه منك
رشاد: مين نعيمه دي يامحمد
محمد: دي جارتنا
رشاد تعالا نروحلها
محمد : يالا انا سايبها ف المستشفي
راحو المستشفي ملقوهاش
محمد: طب هي راحت فين
الدكتور : طلعت من هنا ما فيش ف بقها غير رامي ومروه
محمد طلع جري هو ورشاد لقوها قاعده قدام البيت
ماسكه عروسه لعبه ف ايديها
وبتقولها كدا يا مروه مش بترودي ع امك كدا طب تعالي هفسحك الواد رامي زمانو جاي من الشغل دلوقت نروح كلنا نتفسح
محمد: نعيمه
نعيمه: انت مين وعاوز ايه
محمد: عملتي ايه ف بنتي
نعيمه معملتش حاجه بنك مين
وبالتالي نعيمه اتجننت بعد وفاة ابنها وحبس بنتها
رجع ل زرنوخ تاني ومعاه نعيمه
زرنوخ : كويس انك جبتها عشان كنت هقولك هاتها
وزرنوخ قام وكانت المفجاءه ان زرنوخ كانت رجليه شكلها غرييييب اووووي هم خافو من المنظر ونيم نعيمه وفضل يقول حضرلي روحها يا ساتون عاوز اسائلها ع مكان المايمون حضرها ليا ولك ما توريد احضري ايتها الروح وتحدثي معي الان فانا خادم من خدام الجان وفعلا نعيمه بدائت تروح ف غيبوبه وبداء يكلم معاها وحكتلو ع كل حاجه حتي مكان السحر
زرنوخ سبهالي بقا عشان عاوزها هي دي التمن ال انا كنت عاوزو محمد من فرحتو مفكرش وساب نعيمه ل زرنوخ وطلع كري وفعلا لقا السحر الاسود ولقا صورة بنتو ولما الشيوخ شافوها لعنو زرنوخ انو خادم جان ومش اي دجال يعمل الاعمال دي وفضلو يفكو فيها لحد الاسحر الاسود ما ولع من كتر قراءة القراءن ولما محمد فاق وافتكر نعيمه رجع بسرعه جدا عشان يجبها بس كانت المفجاءه انو ملقاش البيت ال كان فيه زرنوخ اصلا
وبعد ما روح وعدا يوم ومريم بدائت تتعالج نفسيا عشا ال مرت بيه جالو تليفون من ابو ماجد انو اختفي يومين كان ف الشقه بتعتو والناس شمت ريحه مش كويسه ولما فتحو الشقه لقوه ميت محمد راحلو بسرعه المستشفي وكان تقرير الطبيب انو مات نتيجه لسكته قلبيه بسبب خوف شديد
ومحمد باع البيت بتاعو ونقل من المنطقه دي خااااااااالص

احداث سابقه
انهم مسكو ال قتلو احمدوجابو كل الدهب ناقص حاجات بسيطه ودخل محمد وهاني عند الظابط ودلوقت هم منتظرين المجرمينيحكو هن قتلو احمد ازاي
ولما دخل الاربعه 3 شباب وبنت
الظابط: ادخل يالا انت وهو يالا احكولي بقا كدا عملتو ايه
محمد بيبص كانت مفجاءه بالنسباله انو لقا مروه ضمن المتهمين
محمد: مروه انتي ال قتلتي احمد
مروه: احمد مين يا عم محمد
الظابط : ايه دا انت تعرفها ولا ايه
محمد: ايوه دي جارتي بس ازاي
الظابط: دي ال كانت رايحه تبيع الدهب اصبر بس كدا وروق وهنعرف كل حاجه
احكي يالا انت ايه ال حصل
المجرم: والله ياباشا البت دي قالتلنا ان صاحب المحل دا بياخد كل الدهب والفلوس معاه وهو مروح وفضلت تزن ع دمغنا اننا نسرقها منو
الظابط : وهي عرفت منين
المجرم : ياباشا شغاله ف محل ملابس قدامو بقالها زي اسبوعين كدا وكانت متبعاه
الظابط: كمل وبعد كدا
المجرم : احنا كان معانا توكتوك ورحنا ف المعاد ال هي قالت عليه لقينا واحد طالع ومعاه شنطه جينا نشد الشنطه فضل ماسكها شدينا معانا فضل يقاوم رمضان سد نفسو كدا ب قماشه لحد الواد ما فرفر ف ايدينا بس مكنش قصدنا نقتلو
الظابط : رمضان مين
المجرم: رمضان دا ياباشا
الظابط: ازيك يارمضان
رمضان: تمام ياباشا
الظابط : ايه يا رمضان عملتو كدا
رمضان : بصراحه ياباشا هي الشيطانه داهيه ال وزتنا وطلعتها ف دمغنا
الظابط: بعد ما خنقتو يا رمضان عملتو ايه
رمضان : كتفناه ورميناه ف البحر ياباشا
الظابط : طب ليه يا رمضان
رمضان: مش لاقين ناكل يا باشا كل حاجه غاليه ومش لاقين فاوس ولا شغل نعمل ايه يعني
الظابط: وانت مين بقا
انا محروس يا باشا انا كنت سايق التوكتوك بس لا ضربت ولا سرقت معملتش حاجه والله ياباشا
الظابط : اممممم طيب يا محروس
انتي بقا زعيمة العصابه يااا قولتي اسمك ايه
مروه يا فندم
الظابط : علي صوتك يابت مش سامع
مروه: مروه يافندم
الظابط : ليه كدا يا مروه دا حتي جارك وابن حتتك وزي اخوكي ليه تعملي كدا
مروه : والله ما اعرف ان احمد هو ال بياخد الدهب انا ال اعرفو ان عمي هاني ال بيخدو
هاني: وعاوزاهم يقتلوني يابنت الكلب
الظابط: بعد اذنك متتكلمش وانا بتكلم
ليه كدا يامروه
مروه : هقولك ليه ياباشا انا واحده اخويا مات وابويا مات مافيش غير انا ووالدتي
والدتي ست كبيره متقدرش تشتغل انا طلعت من الكليه بتعتي عشان اصرف ع البيت بعد ما دوخت ع شغل ملقتش غير محل ملابس ومرتب 300جنيه ف الشهر عشان لسه مبتدءا قولت حلو ورضيت
ال 300 جنيه دول ل مؤخزه ياباشا مكفوش اول 5 ايام ف الشهر فطار وغدا وعشا
عرفت بقا يا باشا انا عملت كدا ليه والله ما اعرف انو احمد
الظابط: لا اتآثرت يابت بالكلمتين دول تصدقي كلتي عقلي بيهم
خدهم ع الحجز يا بني لحد ما نعرضهم ع النيابه
اظن كدا يا حج محمد وياحج هاني احنا عملنا ال علينا والبقاء لله انشاءالله ربنا مش هيسيب حق احمد دا يروح كدا
تقدرو تضفدلو انتو واي اخبار جديده هكلمكو
محمد وهاني : شكرا يافندم ع مجهودك سلام عليكم
الباب خبط
هند: مين برا
محمد: انا افتحي الباب
هند: مالك في ايه يامحمد
محمد: هاتيلي مايه بسكر عندي هبوط مش قادر هموت
هند : في ايه مالك
الباب خبط:
هند: مين
نعيمه: انا نعيمه
هند: تعالي اتفضلي ادخلي
محمد: اطلعي برا من هنا ياست انتي اطلعي برا البيت مشوفش وشك هنا تاني يالا
برا
نعيمه : فيه ايه
محمد: برااااا
هند: معلش يا نعيمه هو جاي متعصب بس مش عارفه مالو اطلعي دوقت وانا هبقا اجيلك
نعيمه: حاضر يا هند
هند: مالك يا محمد في ايه
محمد: عارفه مين السبب ف قتل ابنك
هند: مين
محمد: مروه بنت الوليه دي هي السبب هي ال رزتهم انهم يقتلوه عشان ياخدو منو الدهب
علاقتنا من انهردا تتقطع بالناس دي
هند: ماشي يا محمد خلاص هدي نفسك الله يرحمو ربنا مش هيسيب حقو ابدا لانو مظلوم
محمد: الله ع الظالم والمفتري شغلي قراءن ف البيت انتي فصلاه ليه
هند: حاضر
مجرد ما القراءان اشتغل
مريم: اييييييي اااااااااااااه ايييببببب ااااااه بداءت ترتعش وجسمها يضم ع بعضو وصوبعها تعمل حركات غريبه لا اراديه وفجاءه طلعت وهي ف حاله صعبه جدا مسكت الراديو هبدتو ف الارض وقعدة مربعه كدا تبص ل ابوها وامها وتضحك هههههننننننههههه وشويه وتعيط
محمد: انتي يابت كسرتي البتاع دا ليه
مريم: انا مكسرتش حاجه ههههه
محمد: انتي بتضحكي
مريم : انا مضحكتش
محمد: هند انا هاخد البت دي دوقت.واروح بيها لدكتور نفساني
هند: ماشي يا محمد
محمد: ادخلي غيري هدومك يا مريم
مريم: حاضر يابابا
مريم: انا غيرت اهو يابابا احنا رايحين فين
محمد : عند واحد صاحبي ياحببتي
ومحممد خد مريم وراح للدكتور
شمس: ياماما ياماما
هند : نعم في ايه يابت
شمس: مريم طول الليل تكلم مع نفسها ‘بتعمل حركات غريبه كدا وساعات بتتكلم بصوت راجل وبترفع رجليها عند دمغها معرفش ازاي ورحت عشان اشوفها بصتلي وبرقتلي اووووي انا بقيت بخاف منها يا ماما وامارح حسيت بحركه ف الاوضه والله واحنا نايمين وكان في كاجه سودا تحت سرير مريم
هند: بس يابت اختك تعبانه وابوكي خدها وراح للدكتور
محمد: السلام عليكم
الممرض : عليكم السلام
محمد: الدكتور نادر موجود
الممرض : ايوه اقوله مين حضرتك
محمد: قولو بس الاستاذ محمد بتاع الجامعه
الممرض : ثانيه واحده
محمد: اتفضل
بعد ما عدا 3 دقايق
الممرض : اتفضل يا فنندم اتفضل
دخل محمد
حبيبي يادكتور نادر
الدكتور نادر: ايه يا عم الغيبه الطويله دي احنا مش بنشوفك الا لو فيه حاجه متجيش مره كدا تقعد معانا
محمد: الشغل والله بقا والبيت انت فاهم بقا
نادر: امال مين الاموره
محمد: دي بنتي مريم
نارد: اهلا ازيك ياقمر
مريم: ازيك يا عمو
محمد خد نادر ف جنب كدا وقالو
بص يا نادر البنت دي من يوم وفاة اخوها متآثره شوف كدا مالها
نادر : حاضر
نادر : تعالي يا مريم عاوز
مريم : نعم
نادر : نامي هنا
مريم : حاضر
وبعد نقاش طويل وفحوصات
نادر: بنتك زي الفل ياعم دي بس بتدلع عليكو
محمد:يعني مش فيها اي حاجه
نادر : خااااالص دي احسن مني ومنك
محمد: ياالا يا مريم بينا بقا عشان نروح
وبعد ما روحو
هند: ايه عامله ايه
محمد: الدكتور قالي انها تمام مافيهاش اي حاجه
هند: نعيمه جات هنا وفضلت تعيط وتقول بنتي ملهاش دعوه ومعملتش حاجه هيبقا ابني وبنتي يا مفترين وكلام تاني كدا
محمد : سيبك منها متتكلميش معاها خالص
وحضري نفسك عشان هنروح انهردا بالليل عند رشاد اخويا عشان عاوزني وهاخدك معايا
هند: ماشي هدخل بقا اكوي الهدوم عشان نبقا جاهزين
وفعلا جات قبل العشا بشوبه لبسو وخارجين
شمس: انتو رايحين فين
هند: عند عمك
شمس خدوني معاكو انا مش هقعد مع مريم لوحدي
محمد: وطي صوتك يابت وبعدين مريم ما فيهاش حاجه
شمس: عشاااان خاطري يابابا
محمد: انا قولت لا يعني لا
ومشو وقفلو الباب بالمفتاح من برا عشان محدش يدخل للبنات ومشو الاب والام
شمس قاعده بتتفرح ع التلفزيون ومريم قاعده ف الاوضه جوه
شمس: يووه التلفزيون دا كلو ممل ممل ممل سمعت صوت ف الحما راحت صوت مايه رغرغة مايه وصوت حاجه بتقول مريم مرييييييييم مريييييم شمس عملت نفسها نايمه لقت مريم طالعه من الوضه عامله رقبتها ع جنب كدا وماشيه ف خطوه مستقيمه ما ببتحركش ولا يمين ولا شمال ودخلت الحمام راحت وراها براحه بتبص عليها لقتها حاطه دمغها عند قاعدة الحمام وصوت بيقو انتي ل مايمون السحابي وليست ل نائير انتي لي لي وايد طلعت من قعدة الحمام لفت ع رقبت مريم وبداء جسم بشع جدا بطلع من قعدة الحمام
شمس مش مصدقه ال هي شيفاه لكن لقت خيالاسمر ماشي ع الارض هو تحت البلاط بس واضح جدا دخل هو كمان الحمام وقال انها ل نائير وبدئو الاتنين ف الكلام واصوات غلظه وبدائت مريم تنام ف ارضية الحمام وجسمها ف حالاة تشنجات وبدائت تتكلم بنفس الصوت الغليظ الشحيح ابعدو عني وتردد الكلمات الغريبه اشين اشون اشار اشين اشون اشار بصوت مرعب جدا شمس طلعت جري جابت التليفون واتصلت ع ابوها وبداء يسمع فعلا اصوات غريبه
شمس: تعالا يابابا انا مستخبيه ف المطبخ ف حاجات هتموت مريم والصوت واضح ف التليفون محمد نزل جري
هند: رايح فين
محمد: خليكي بس انتي هنا وراح بسرعه ع البيت فتح الباب الاصوات اختفت ولقا مريم نايمه ف الحمام عندها حالات تشنجات غريبه وقاعده بشد ضوفرها بسننها تقلعها من مكنه وقامت جري ع المطبخ مسكت كيس ملح فضلت تاكل فيه ف نفس الدقيقه محمد رن علي شيخ الجامع جالو
وجاب معاه اتنين كمان وبدائو يقرو عليها لكن كل ما بيقرو بيلاقو جسمها بيولع بطلو قرايه
الشيخ استاذ محمد الحل معاها مش القراءه عليهاعشان مش يحرقوها
محمد هم مين وايه الحل
الشيخ...................
يا تري ايه الحل
وياتري هيعرفو ان نعيمه السبب
وياتري ماجد اختفي فين
هنعرف الحلقه الجايه وهي الاخيره
احداث سابقه
ان محمد لما روح ولقا مريم نايمه ف الحمام وعندها حالات تشنجات وبتعمل حركات غرييبه جدااتصل بالشيخ بتاع الجامع والشيخ جاب معاه واحد
وبدائو يقرو عليها القراءن لقو ان جسمها بيحصل فيه لسعات
الشيخ: الله لا اله الا هو الحي القيوم
مريم: ااااااااااااه ويحصل لسعات لسعات وبداءت ب احتراق
الشيخ: اعوذب الله اعوذب الله
وقفل عليها الاوضه وطلع
محمد : خير ياشيخ في ايه
الشيخ: بص يا اخ محمد بنتك معمولها سحر اسمو السحر الاسود وهذا السحر لا يضيع الا ازا وجدناه
محمد: طب هنلاقي السحر دا ازاي
الشيخ: حاليا لا استطيع ان افيدك لان حالتها صعبه وعليها جان اقوياء ومن عشائر قويه جدا اذا سمعو القراءن يبدئو ف حرق جسدها فلا تجعلوها تسمع صوت القراءن نهائي الا عندما اتي لكم غدا ومعي شيوخ لهذه الاعراض
محمد: خلاص ياشيخ بكرا انا منتظرك
الشيخ :لو مجتش بكرا هيبقا بعد بكرا بالكتير
محمد : ماشي يا شيخ بس ما تنسنيش امانه عليك
الشيخ: السلام عليكم
محمد: عليكم السلام
الشيخ مشا
التليفون رن
هند : الو
محمد: ايوه ياهند
هند: انت روحت فين وسبتني
محمد: بصي عشان الوقت اتآخر خليكي عندك الليله والصبح انا هاجي اخدك
هند: طب فيه ايه طيب
محمد: بكرا هحكيلك كل حاجه
هند: ماشي سلام
محمد: سلام
محمد: خدي ياشمس تعالي
شمس: نعم يابابا
محمد : فين مفتاح الاوضه دي
شمس: جوه الاوضه
محمد: طيب خليكي انتي هنا
وراح يجيب المفتاح دخل لقا مريم قاعده ف ركن الاوضه وشعرها نازل ع وشها كدا راح يجيب المفتاح ولقاها بتتنفس بنفس عالي وبتقولو بصوت طخين اوووي وشحييح
مريم: بتعمل ايه يا محمد
محمد: جسمو ارتعش من الخوف لا لا مش بعمل حاجه وخد المفتاح كدا براحه
مريم: هموتهالك يا محمد هموتها
محمد: انت مين وعاوز ايه مننا
مريم : انا انا انا وراح ناطط ع محمد محمد طلع يجري وراح قافل الباب بالمفتاح من برا
مريم: افتح الباب افتح الباب ولقا دم معدي من تحت الباب بص من عين الباب يشوف مصدر الدم دا ايه لقا مريم بتبصلو من جو وبتبتسم ابتستسامه مرعبه جدا
مريم: افتتتتح الباب يا محمد افتح الباااااااب
وتخبط بطريقه عفويه بشعه وبتعمل اصواااات غرييييبه حدا ومررررعبه
شمس: انا خااايفه يابابا
محمد: لا يا حببتي متخافيش تعالي
وراح داخل الاوضه بتعتو وقافل الباب بالمفتاح بردو
شمس: هي مريم مالها يابابا
محمد: تعبانه يابنتي تعبانه
شمس : دا فيه ايد طلعة من قعدة الحمام وكان فيه حد بيتكلم جواها وصوت مندمج مع المايه بيعمل زي رغرغه كدا
انا مش داخله الحمام تاني يابابا دا فيه عفاريت
محمد : لا يابنتي ما فيش عفاريت ولا حاجه متخافيش
مريم: بتعمل اصوووات غريبه ف الاوضه
محمد: نامي ياشمس انتي متخافيش ياحببتي انا جنبك
شمس عنيها بدائت تروح ف النوم
محمد فضل صاحي طووووول الليل لحد الساعه ما جات 6 بالظبط ونام وهو مش داري بنفسه ولما صحا صحا من النوم الساعه 10 لسه دايخ مفقش بس فاق لما ملقاش شمس جنبي
محمد: شمس شمس
شمس
شمس: نعم يابابا
محمد: كنتي فين حضتيني عليكي
شمس: كنت بشرب
محمد : وفتحتي ازاي
شمس: المفتاح كان جنبك وانا اخدتو فتحت
محمد: ومخفتيش
شمس: لا الصوت سكت خاالص
محمد: طيب ادينين التليفون دا هرن ع امك عشان اشوفها كدا اروح اجبها ولا
شمس: اتفض يابابا
محمد: ايه دا
شمس":مالك يابابا
محمد:الظابط رن ‘‘عليا اربع مرات
محمد
رن ع الظابط
الظابط: الو ايه ياعم فينك
محمد : معلش ياباشا والله كنت نايم ايه عامل ايه حضرتك
الظابط: تمام والله وانت عامل ايه
محمد: تمام والله خير في حاجه
الظابط : جايبلك خبر حلو
محمد: ياريت والله الا الواحد بقالو فتره كلها اخبار زي الزفت
الظابط: المتهمين بعد اعترافهم
النيابه رحلتهم حكم عالطول من غير استمرار والجلسه انهردا الساعه 2
محمد:شكرا ع تعبك يافندم والله معانا
الظابط: لا وتعب ولا حاجه ياجح محمد دا واجبي
محمد لبس هدومه وراح يشوف مريم لقاها نايمه سابها نايمه مرضاش يقلقها ويصحيها وقفل باب الشقه بالمفتاح وخد شمس وهو نازل لقا نعيمه طالعه
نعيمه: مالك ياحج محمد
نازل بسرعه كدا ليه
محمد: مردش عليها
نعيمه،: طب جلسة مروه انهردا وقومتلها محامي كويس وهتطلع براءه انشاءالله
محمد: حسبنا الله ونعم الوكيل
محمد: الو
هند: ايه يا حج انت فين
محمد: انا جايلك البسي وجهزي نفسك عشان هنطلع ع المحكمه
هند: ليه
محمد : جلسة المجرمين انهردا
هند: بجد والله فرحتني انا هلبس اهو
محمد : ماشي سلام
وركب تاكسي وراح ل هند
محمد: خلصتي ولا ايه التاكس واقف برا
هند:ايوه خلصت انا جايه اهو
وراحو ع المحكمه
نعيمه: ازيكو
محمد: مشي يا هند متروديش ع حد
نعيمه: هو انا ال قاتلتة انتو بتعملوني كدا والمحامي قالي بنتك براءه انشاءالله
محمد:مشي يا هند انتي وقفتي ليه
هند: نعيمه صعبانه عليه والله يا محمد
صح هي مريم فين وايه ال حصل
محمد: بعد ما نروح هحكيلك ودا وقته
وقعدو ف قاعة المحكمه
وبدائت القاعه تمتلئ بالناس اهالي المحبوسين 3 رجاله ومروه
القاضي دخل كله قام وقف وبعدين قعدو
الحاجب : قضيه رقم 1 جنيات
قتل
القاضي: مسك الاوراق وفضل يقرا فيها
وقال الدفاع يتفضل
وما فيش غير محامي واحد مع مروه
المحامي: ان موكلتي والخ الخ الخ الخ كلام كتير بيلف ويدور
القاضي: بص يا استاذ القضيه مش محتاجه محامي ولا دفاع دول موقعين ع اقوالهم ال هم مرتكبين الجريمه
القاضي : وبعد الاطلاع ع اوراق القضيه وسماع الدفاع حكمة المحكمه حضوريا علي المتهم الاول
هاني محمد فضل
والمتهم الثاني
رمضان يحي الكومي
بإحالة اوراقهم الي المفتي
وعلي المتهم
صبري محمد ذكي
وعلي
مروه يوسف رشاد
بالسجن المشدد لمدة 15 سنه ورفعة الجلسه
نعيمه: 15 سنه لا ياباشا لا ياباشا انا معنديش غيرها هضيع بقيت عمرها ف السجن لا والنبي ياباشا خدني انا مكانها يابنتي
نعيمه : قربت من القفص لا يابنتي لا هتطلعي
مروه: معلش يا اما انا والله عملت كل دا عشان متقوليش ان راجل البيت مات ومين هيصرف علينا عملت كدا عشان نعيش مستورين انا وانتي معلش يا اما
نعيمه: ااااااااااااااااااه اااااااه يابنتي
محمد : حكم فعلا عادل عشان كل واحد ياخد جزاءه
نعيمه وصلت عند باب المحكمه ووقعت ع الارض
محمد: خدها وطلع بيها ع المستشفي
محمد: روحي انتي يا هند وانا هبقا اجي وراكو
وداها المستشفي
وكان عندها صدمه عصبيه
وفاقت
نعيمه: ههنننههههه انا فين فين بنتي فين مروه فين رامي انا لوحد
محمد: معلش يا نعيمه : يمكن خير
نعيمه : انتو السبب انتو السبب
محمد روح بعد ما اطمن ان نعيمه فاقت
ولما روح لقا 3 شيوخ قاعدين عندو ف البيت
محمد: السلام عليكم
الشيخ: عليكم السلام
محمد: تعالا ياشيخ وفتح ع مريم
مريم : فيه ايه يابابا
الشيخ : لا يابنتي ما فيش حاجه
وبدئو يقرو قراءن عليها بردو
مريم: اااااه اااااه الصوت بداء يتغير
مريم :ههههه هموتها هموتها
الشيخ : انت مين
مريم: مايمون ملك عشائر الراجوس هولع فيها
الشيخ : بداء يقرا تاني
مريم: بتعمل حركات غريبه بجسمها وبدائت فعلا كل شويه حرق يبان
ههههههععععهههههههههههههههههههههههههههه
ضحك هز الاوضه كلها
الشيخ فيه ايه
نائير : انا نائير ملك عشيرة الزاقان وبدائت الاوضه يظهر فيه حريق وبينتشر ف الاوضه من مكان ل مكان
الشيوخ طلعو برا كلهم
محمد: فيه ايه ياشيخ
الشيخ: الاتنين ال عليها ملوك
لازم نلاقي السحر احنا حتي مش عارفين نكلم معاهم والشيوخ طلعو برا
رشاد: دخل جري في ايه يامحمد الناس دي كانت بتعمل ايه عندك
محمد : الامر كذا كذا كذا
هند: ياالهوووي
رشاد: بص يا خويا فيه واحد بس ال ممكن يساعدنا
محمد: هو مين دا
رشاد :تعالا معايا
وكانت المفجاءه ان الراجل ال هم راحولو دا زرنوخ
محمد: ايه المكان دا يا رشاد انت جايبني الطرب ليه
رشاد: تعالا بس
ودخلو
رشاد: ازيك يا شيخ زرنوخ
زرنوخ: اهلا بيكم اهلا
احكي مالك وعندك ايه
محمد : الامر كذا كذا كذا
زرنوخ : ههههههههههه مريم بنت محمد
حلك عندي بس تمنو غاااالي
محمد :ال انت عاوزو كلو هتخدو
زرنوخ: روح ل نعيمه
محمد: نعيمه مين ياشيخ
زرنوخ : نعيمه ال انتو قتلتو ابنها وحرقتو قلبها ع بنتها
محمد: ونعيمه ايه دخلها ف الموضوع دا
زرنوخ: روح ويمكن ترجعلي تاني
محمد: انا مش فاهم حاجه منك
رشاد: مين نعيمه دي يامحمد
محمد: دي جارتنا
رشاد تعالا نروحلها
محمد : يالا انا سايبها ف المستشفي
راحو المستشفي ملقوهاش
محمد: طب هي راحت فين
الدكتور : طلعت من هنا ما فيش ف بقها غير رامي ومروه
محمد طلع جري هو ورشاد لقوها قاعده قدام البيت
ماسكه عروسه لعبه ف ايديها
وبتقولها كدا يا مروه مش بترودي ع امك كدا طب تعالي هفسحك الواد رامي زمانو جاي من الشغل دلوقت نروح كلنا نتفسح
محمد: نعيمه
نعيمه: انت مين وعاوز ايه
محمد: عملتي ايه ف بنتي
نعيمه معملتش حاجه بنك مين
وبالتالي نعيمه اتجننت بعد وفاة ابنها وحبس بنتها
رجع ل زرنوخ تاني ومعاه نعيمه
زرنوخ : كويس انك جبتها عشان كنت هقولك هاتها
وزرنوخ قام وكانت المفجاءه ان زرنوخ كانت رجليه شكلها غرييييب اووووي هم خافو من المنظر ونيم نعيمه وفضل يقول حضرلي روحها يا ساتون عاوز اسائلها ع مكان المايمون حضرها ليا ولك ما توريد احضري ايتها الروح وتحدثي معي الان فانا خادم من خدام الجان وفعلا نعيمه بدائت تروح ف غيبوبه وبداء يكلم معاها وحكتلو ع كل حاجه حتي مكان السحر
زرنوخ سبهالي بقا عشان عاوزها هي دي التمن ال انا كنت عاوزو محمد من فرحتو مفكرش وساب نعيمه ل زرنوخ وطلع كري وفعلا لقا السحر الاسود ولقا صورة بنتو ولما الشيوخ شافوها لعنو زرنوخ انو خادم جان ومش اي دجال يعمل الاعمال دي وفضلو يفكو فيها لحد الاسحر الاسود ما ولع من كتر قراءة القراءن ولما محمد فاق وافتكر نعيمه رجع بسرعه جدا عشان يجبها بس كانت المفجاءه انو ملقاش البيت ال كان فيه زرنوخ اصلا
وبعد ما روح وعدا يوم ومريم بدائت تتعالج نفسيا عشا ال مرت بيه جالو تليفون من ابو ماجد انو اختفي يومين كان ف الشقه بتعتو والناس شمت ريحه مش كويسه ولما فتحو الشقه لقوه ميت محمد راحلو بسرعه المستشفي وكان تقرير الطبيب انو مات نتيجه لسكته قلبيه بسبب خوف شديد
ومحمد باع البيت بتاعو ونقل من المنطقه دي خااااااااالص
تعليقات
إرسال تعليق