القائمة الرئيسية

الصفحات

زوجه البواب

انا اسمي اسماء من من القاهره عندي 19 سنه ف اولي تجاره
عندي اخت ف 3 اعدادي واخ ف 3 ابتدائي سما وادم ووالدي متوفي ووالدتي اسمها هند احنا كنا ساكنين ف عماره قديمه شويه ف الدور السادس 
ومكنش فيه اسانسير بقا ومعاناه ف طلوع السلم وكانت حياتنا طبيعيه جدا لحد ما جم عبد التواب ومراته نعمه عبد التواب دا يبقا البواب كانو لسه جداد ف العماره نعمه دي كان شكلها غبي اووي حوجبها طخينه كدا وسمرا شوية وعنيه كبيره كدا كنت كل يوم وانا مروحه القيها بتبصلي بصه غبيه اوووي كانو من الصعيد انا كنت بخاف من بصتها دي لدرجة الرعب اني بحلم بيها واقول ل مامتي نعمه دي بتبصلي بصات غريبه اووي كدا تقولي لا يابنتي دي غلبانه وطيبه قولتلها ماش يمكن انا بيتهيآلي بس بردو كل اما اجي اطلع من السلم عنيها تفضل مرقباني لحد ما ادخل معرفش هي كدا معايا انا بس ولا مع بقيت العماره كلها كان عندي واحده جارتي اسمها سوذان اصغر مني بسنه كانت بتيجي تقعد معايا وكدا بسائلها عن نعمه قالتلي دي غيربه اوي بتبصلي بصات بحس انها عاوزه تكلني ومرا طالعه كدا ومعديه من جنبها لقيتها شمت ف جسمي جامد كدا حسيت اني برتعش اوي وطلعت جري بس هي لو ع البصات عادي لكن ف يوم مروحه لقيتها تحت طلعت فوق لقيتها بتمسح السلم دخلت جري ع البيت طب مين ال تحت ومين ال فوق فضلت اسبوع جو البيت مطلعش خالص يوم ما طلعت لقيتها بتقولي ازيك يا اسماء ودي اول مره نعمه تكلمني فيها قولتلها الحمدلله ياطنط بس طريقة كلما غريبه تحس انها مش عارفه تتكلم وجوزها نفس النظام بس جوزها دا انا مكنت بشوفو غير بالليل بس وجيت ف يوم لقيت مامتي بتقولي انتي متعرفيش ايه ال حصل قولتلها لا ايه قالتلي سوذان بنت خلتك ام احمد مش لقينها بقلها يومين وياعيني عليهم بيدورو ف كل حته انا اول ما سمعت الكلام جسمي ارتعش ازاي يعني مخطوفه احنا مسمعناش عن حكاية الخطف دي من زمان روحت جري عند خلتي ام احمد واهدي فيها المهم بقولها ايه ال حصل قالتلي دي مكلماني مكلماني قبل ما الموبيل يتقفل بدققتين وقالتلي انا ع اول الشارع اهو طالعه والمغرب يعني بالنهار يابنتي بالنهار ياتري انتي فين يابنتي وتعيط انا عيط بس هعمل ايه وعدا يومين ومظهرتش طالعه ف يوم لقيت خط موبيل مرمي قدام العماره تحت الشباك بتاع اوضة البواب خدتو وطلعت فوق حطيتو لقيتو الخط بتاع سوذان طب ايه ال جاب الخط دا هنا طب حتي لو حد خط سوذان مش اول ما يخطفها هيرمي الخط كدا البواب ليه دخل ف الموضوع طب اشمعنا تحت الشباك بتعهم قصه حيرتني بس قولت لازم افهم نازله كدا ف يوم لقيت نعمه بقولها الا انتي اخر مره شوفتي سوذان امته قادتلي بصوتها دا وهي مبتعرفش تكلم اهر مره شوفطها كانت نازله معرفش رايحه فين ومشيت بس كلام نعمه انا مش مصدقاه وعاوزه اوصل للحقيقه ف يوم شفت نعمه وجوزها مشين نزلت بالراحه كدا فتحت دخلت الاوضه بتعتهم ريحتها وحشه اوي ودخل جوه لقيت الحيطه كلها خمسه وخميسه بالدم طب الدم الكتير دا بتاع ايه ال خلاني انهرت اني لقيت الجاكت بتاع سوذان جوه ايه ال جاب الجاكت دا هنا لسه طالعه من البيت لقتهم جم استخبيت اول ما شفتهم جوه البيت لقيت عبد التواب بيقولها احنا عاوزين نروح انهردا نكمل بقيتها وندور ع حاجه تانيه بقا العماره هنا مليانه انا مفهمتش الكلام وفضلت ساكته وفعلا الاتنين طلعو وانا طلعت وراهم مانا لازم اكشف السر دا روحت فضلت ماشيه وراهم لقيتهم

دخلو المقابر الاتنين انا دهلت وراهم براحه لقيتهم الاتنين قعدو ع الارض وقاعدين ياكلو ف حاجه دول ببكلو بتوحش زي الكلاب المسعوره مش سامعه غير صوت عضم بيتكسر ولحمه بتتقطع ولقيت نعمه وشها كلو دم بتقولو انا مش قولتلك هيبقا طعمها حلو قالها بس فيه خد تاني انا عاوزه قالتلو مين ما دي خلصت كدا وانا لسه مشبعتش 
.
.انا قاعده مرعوبه طب هم بيكلو ف ايه طيب بس فهمت لما خلصو بيقولها انا عاوز الوليه ال اسمها هند لا دي امي انا سمعت الاسم جسمي ارتعش جااااامد مش قادره امسك اعصابي لقيتو بيقولها انا سامع صوت قالتلو صوت ايه مافيش حد غيرنا هنا ف بتقولو انت لسه جعان قالها اه راحت عند مقبره كدا وقالتلو الجثه دي لسه جايه انهردا تعالا نكمل بيها هي ميته اه مش طازه بس مش مشكله ومتعاصين دم بقا بس انا كدا فهمت دول ايه دول ال بيكلو لحوم البشر مش جن ولا ساحره انا لقيتهم فتحو الطربه طلعو دخلت هي فضلت تخفر كدا رحد ما وصلت الكفن شدتو طلعتو برا الطربه وفتحو كان فيه شاب حوالي 25 سنه باين ميت ف حادثه وبدئو يشمو في جسمو كدا ونزلو بوشهم فضلو ياكلو ف لحمو ويكسرو عظامو انا شفت المنظر والبشاعه دول حيونات مفترسه وبعد اما خلصو حطوه الكفن ف الطربه وقفلو عليه عادي وطلعو فوطه فضلو يمسحو بقهم طب انا هاروح اقول ايه معنديش داليل سوذان مش نتبقي منها غير شوية عضم لو رحت قلت ممكن يقولو عليا مجنونه بس فعلا انا سمعت عن ال بيكلو لحوم البشر دول كتير بس مش ف مصر انا روحت مرعوبه اووي لقيت نعمه ع السلم انا حاولت مبينش اني خايفه منها طلعت كدا بتقولي ازيك يا اسماء بصوتها المعفن ال عامل زي صوت الزومبي دا قولتلها تمام الحمدلله وعديت كدا لقتها بتشم فيا روحت طالعه جري ع فوق وقافله الباب لقيت مامتي بتقولي كنت فين انتي لحد دوقت قولتلها كنت عند واحده صاحبتي مبوفهش اقولها كنت ف المقابر وشوفت الحاجات دي هاقول اني اتجننت دخلت نمت قولتلها بصي يا ماما اي خاجه انتي تعوزيها قوليلي وانا هجبهل متروحيش ف اي مكان ولا تنزلي من البيت خالص وطول مانا مش هنا متفتحبش ل حد قالتلي ليه يابنتي مالك فيه ايه قولتلها انتي سمعتي الكلام انا عاوزه اريحك وبداءت اعيط واقولها
اسمعي الكلام بس ومش عاوزه اتكلم عشان متفكرنيش اتجننت وفعلا بقيت نازله طالعه ع السلم نعمة بتبصلي
بصتها الغريبه دي مامتي ما بتطلعش خالص وجيت ف يوم سمعت عن اختفاء تاني لبنت ف العماره اسمها شهد كانت ليا معرفه بيها بردو ولما سآلت قالولي نفس الحوار ال حصل مع سوذان انا بداءت اخاف اكتر وخايفه اتكلم بردو وجه وقت الامتحانات بتعتي كنت كل يوم اخلص الامتحان وارجع جري ع البيت عشان اطمن ع والدتي وف يوم وانا طالعه لقيت نعمة واقفه مع سما اختي وقاعده بتبصله كدا وتحسس عليها وتكلم معاها روحت حطفه سما وطالعين ع فوق بقولها هي عاوزه منك ايه بتقولي دي بتسائلني ع ماما قولتلها دي مش بخرج وقالتلي قوللها ان نعمه عاوزاها قولت ل سما اوعي تقفي معاها تاني او تقولي ل امك حاجه وجيت ف يوم لقيت نعمه ماشية بالليل بتتلفت حواليها كدا يمين وشمال و معاها شكاره كدا ومشيا لوحدها روحت وراها لقيتها فضت الشيكاره دي ايه دا دا معاذ جارنا طفل عندو 9سنين بس قلبوظه شويه لقتها بتطلعو من الشيكاره دي كدا فضلت تنهش ف لحمه وجسمه وتطلع اعضائو تاكل فيها منظر بشع وشها كلو دم وبتنهش فيه ياعيني مش عارفه اعمل ايه انا انا جسمي كلو لبش ف بعضو رجعت جري ع البيت وقفلت الباب بالمفتاح وقلبي بيدق بسرعه كدا والدتي في ايه مالك قولتلها لا لا مافيش حاجه بس محدش يطلع من البيت ليه يابنتي حكتلهم فضلو يضحكو عليا واخويا الصغير حتي بيتريق ويقولي زي مصاصين الدماء كدا قولتلهم اتريقو بس محدش نازل انا وانا بكلم وبزعق حسيت حد خبط الباب خبطه بسيطه زي ميكون بيتصنت فتحت لقيت عبد التواب نازل من ع السلم جري وكان عندي امتحان الصبح رحتو وواحده صحبتي كانت تعبانه زورتها 
انا رجعت من الامتحان لقيت ال كنت خايفه منو ملقتش امي ف البيت فضلت ادور عليها ملقتهاش بسآل اختي قالتلي دي راحت تشتري حاجات من تحت راحت من امته قالتلي من نص ساعه كدا نزلت دورت عليها تحت ملقتهاش طب هي راحت فين طيب سآلت عليها ف الشارع البقال قالي دي كانت هنا ونعمه مرات البواب جات قالتلها والنبي ياحجه عاوزه اعرف مكان المقابر ال عندكو هنا عشان ليا واحد قريبي عاوزه اقرالو الفتحه وكدا وانضف حوالين القبر بتاعو وهي سابت الحاجات دي هنا وراحت معاها يانهر اسود انا قولتلها متنزليش خدتها جري قلعت الجزمه بتعتي وروحت جري بس للاسف وصلت متآخر وصلت لقيتهم قاعدين بيكلو فيها طب انا لو روحت هيكلوني انا كمان دول مش بيشبعو اصلا انا رجعت البيت فضلت اعيط لحد ما خلاص دموعي نشفت انتو متوقعين لما يبقي بيتنا من غير اب ولا ام بقينا لوحدنا هشيل مسؤلية العيله بس لا انا لازم انتقم ل امي وصحبتي وكل ال الحيوانات دول كلوهم وفعلا بداءت فعلا ارتب حالي ازاي انا هعمل دول لو مشيو من هنا يبقا هيروحو ويؤذو ناس تانيه انا قررت اني اقتلهم الاتنين بس ازاي وبعد تفكير وكل يوم افكر ف يوم مروحه لقيتها واقفه مع اختي روحت نتشاها من ايديها وطالعه لقتها بتبصلي كدا وتبرقلي خدتها وطلعت قولتلها ما تطلعيش من البيت تاني وبعد تفكير انا قررت اجيب نعمه البيت وفعلا قولتلها عاوزاكي توضبلنا البيت عشان ماما مسافره عند ناس قريبنا وجات طلعت اخويا واختي عند واحده صاحبتي وخليتها بتمسح ورحت رايحه عليها وهي مديره وكان معايا السكينه ورحت ضاربها من ضهرها لقتها اديرت كدا وراحت مصرخه ومسكاني من دراعي اول عضه طلعت بالجلد رحت خبطاها بال سكينه ف دمغها وفضلت اضرب فيها لحد ما الصاله دي كلها بقت دم وانا غرقت دم وفضلت اضرب فيها جالي حالة هستريا خلاص مش عارفها اوديها فين دي سبتها مكنها فاضل عبد التواب كدا ودا هعمل معاه قعدة هدومي كلها دم ودي ميته قدامي بس عارفين حاسه اني ارتحت اووي وجتلي فكره اني اقتل بيها عبد التوب سبت الباب مفتوح وخدت دم من مراتو وحطيتو ع السلم كدا لحد تحت وفعلا خطتي نجحت ووقفت كدا فوق لقيت عبد التواب اول ما شاف الدم بداء يشمشم فيه كدا وطالع ع السلم وراح فاتح الباب براحه طبعا نعنة مكنش باين ليها ملامح من الدم بداء فعلا ياكل فيها روحت داخه متسحبة براااحه ورحت ضرباه بالسكينه معديها من رقبتو ومخدتش دقيقه ومات روحت رنه ع الشرطه وجم خدوني وخدو الجثث حكيت للنيابه وراحو ف الاوضه لقو جاكيت سوذان ولعبة بتاعة معاذ انا طبعا واللدتي ف المقابر وبعد ما شفوها وعملو عن الناس دي تحريات لقوهم اصلا ملهمش اي ورق ف السجلات وفعلا اتحكم عليا بالبراءه لاني قتلت وحوش متحركه ع الارض والظاهره دي فعلا حقيقيه زي ماصصين الدماء ورجعت البيت ودلوقتي انا بدير الاسره بتعتنا
قصص رعب قصص الجن قصص مرعبه حقيقيه

 

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات